Alla inlägg under april 2008

Av Anna - 27 april 2008 13:10

Helt ärligt. Jag börjar tro att mitt liv är ett enda stort experiment. Det händer för mycket märkliga saker hela tiden. Någon ligger bakom det här. Jag tror att möjligheten är stor att jag kanske är en av karraktärerna i days of our lives ändå.

Av Anna - 26 april 2008 16:54

Det där med att diamanter är en flickas bästa vän, det är bara ren och skär lögn. Jag har aldrig funnit pengar och blingbling vare sig intressant eller attraktivt. Däremot finns det en annan sak som jag litar blindt till: Choklad! Choklad är en flickas bästa vän. (Och ibland ovän när det blir för mycket av det goda...) Så marilyn, släng dig i väggen din lycksökerska! Alla ser ju ändå på dig att du måste vara lite svag för chokladen i hemlighet! ;)



Av Anna - 25 april 2008 22:05

I onsdags var eva, marie och jag ute och drack öl. Vi delade bord med två trevliga killar som jobbade i älmhult. Efter en stunds småpratande berättade den ene av dem att han växt upp i Glimåkra.

"Nejmen, där kommer min farmor och hela hennes släkt ifrån" utbrast jag då.

"Jaha, vad heter dem då?"

"Broström"

"Inget jag känner igen, men mina föräldrar vet nog... och ge det ett par led ska du se att vi är släkt. Där är så jävla mycket inavel där."

Av Anna - 25 april 2008 21:23

När jag idag gick i lugnan ro och plockade och fixade på ting så ramlade ett ord in i mitt huvud. Sabadillettika. Ja det var ju en aning märkligt tänkte jag sen och glömde det.

När jag efter jobb kom hem till föräldrarna, nuttade lite med lilla voffen och käkade lite fisksoppa startade pappan tvn. Och vad var programmet som visades: Madicken. Och vilket avsnitt var det: När Madicken, Elisabeth, Mia och Mias lillasyrra hade fått löss och satt och gungade sina pippor efter en behandling av just: Sabadillettika!!! Coincidence, I think not!!! Jag är synsk!

Av Anna - 24 april 2008 21:52

Idag har jag satt upp nätstaket i 5 timmar i sträck. Så inte min lilla räv ska smita när jag inte har koll på henne. Mina händer är helt misshandlade. Men det har varit en härlig dag och lilla hunden sover som en sten nu efter allt springande, grävande och studsande. Frustrerande bara att allt tar så mycket mer tid än vad man trott. Jag hade ju planerat att jag skulle hinna ligga i solen och läsa, men inte då...




Av Anna - 24 april 2008 13:44

Nu ska jag åka till min lilla stuga och sätta upp staket. Och sola! Såddesså. Kom och hälsa på. Jag kan nog sätta er i arbete! Och jag har packat fikakorg! ;)

Av Anna - 24 april 2008 12:53

Jag fastnade lite i skoj-träsket och var tvungen att titta på lite eddie izzard, en av de skojigaste! Deathstar-kafeterian är lika kul varje gång. Delar med mig lite till sen ska jag sluta :) Låååvar.




Av Anna - 24 april 2008 12:27

Tack MrBill för du förgyllde min dag med lite kul haha. Måste dela med mig:



Ovido - Quiz & Flashcards