Alla inlägg den 19 april 2008

Av Anna - 19 april 2008 22:46

t r ö t t   s å   j a g   k a n   d ö ! ! ! Jobbade idag och sen raka vägen till kolonin. Dödade fyra buskar, fick inte igång gräsklipparen så på ren ilska klippte jag gräsmatta på ca 600 av de 900 kvadratmetrarna med en handgräsklippare. Gräset var skithögt och marken sumpig så det var ingen lätt uppgift och det tog mig nästan 3 timmar. Och mina grannar fick höra en och annan fruktansvärd svordom. Ilska är en fantastisk motor. Men nu är jag död död död. Ont i hela kroppen och kräkmätt efter massa snuskmat. Ska knoppa in a bit och sen upp och jobba igen. Evighetsmaskin. Men söndagmiddag imorgon med brudarna. Ska bli a blast. Peace out. Now die.


PS. där är sååååååååååååååå fint nu!!!!! Min lilla oas. Den gör mig lycklig.


Ovido - Quiz & Flashcards