Alla inlägg under april 2008

Av Anna - 30 april 2008 20:38

Gårdagens skyltning, med utgångspunkt gula och orangea lampoljefacklor (eld och valborg and shit). Ich bin ser nöjd faktiskt.


Av Anna - 30 april 2008 17:34

Min lilla tvilling Sophie (latinskt namn: lillis pluttus kusinus) har skrivit ut en låttext på sin blogg som jag läste och blev lite förbannad av. Jävla karljävlar och jävla blonda brudjävlar!


Nu ska jag ta min bittra lilla kropp och mitt svarta burr och göra mig snygg för en förmodligen iskall kväll bland hundratals rövjobbiga människor. Men jag kommer ha lite trevligt sällskap iallafall, och en flaska rött och då blir det värt det!

Av Anna - 30 april 2008 16:29

Valborgsmässoafton. Sveriges största fylletratt helg. Härligt. Själv är jag skittrött efter jobb. Men jag får väl packa på mig en vinare och filt och bege mig till pildammsparken ikväll... Vet inte riktigt om jag är så sugen iofs. Tanken på eld är helt lysande (haha), jag är ju pyroman i fårakläder. Men sist jag var där, två år sedan, var det trångt, rörigt, jobbigt och en massa kravallstaket och vakter överallt, förutom de ca fem miljoner andra malmöbor som också var där för att få sig en glimt av brasan.


Igår spenderade jag halva dagen med att skylta om delar av Tings trädgård. Älskar, älskar, älskar att göra det och jag fick så mycket cred efter för hur fint det blivit. Får visa bild nån dag när jag har mer ork. Jag får så mycket gott ut av att jobba där. Det är fan balsam för själen. Jämt får man höra hur duktig, kreativ, söt, trevlig och uppskattad man är och inte nog med det är det ju en underbart avslappnande och vacker miljö att befinna sig i. Inte minst på sommaren! Även stressiga dagar håller man sig lugn där ute på landet. Jag gilla!

Av Anna - 29 april 2008 21:03

Nu va det dax. Allergi-perioden har börjat! Mina ögon är röda och svullna och jag nyser och är täppt i näsan. Gottigt! Jag visade mitt svullna ansikte för far min och sa:

"Jaha, nu tror jag att allergin har slagit till eller vad säger du?"

Då tittade han på mig lite roat och svarade:

"Njaa.. det vet jag inte, du kan ju ha varit på flaskan...."

Av Anna - 29 april 2008 00:37

Såhär snygg blev jag. Typ ingen skillnad. Jag var ju råsnygg innan också ;) Men det bidde lite kortare och en liten aning större. Jag gillar stort hår. Skitstort. Jag hade odlat mer om det gått :/


Av Anna - 28 april 2008 13:23

--> anna sa:
nu ska jag duscha och sen gå till frisören och bli snygg snygg snygg!! Sen ska jag ignorera honom och fortsätta på mitt eget spår!
Billen sa:
you go girl
Billen sa:
du är en söt och smart tjej som kan hooka bättre än det jävla sorglot
Billen sa:
run like the wind, my child
Billen sa:
:D


Peptalk a la drPhbill efter helgens bravader. Skitkul!


Av Anna - 28 april 2008 10:23

Se vad jag hittade i smöret imorse. :)


Av Anna - 27 april 2008 22:13

Idag har jag varit i min lilla trädgård hela dagen och donat. Jag har försökt reda ut en massa huvudbry. Har inte rett ut så mycket men har börjat bli arg igen.

Men jag hann en hel del: Luncha med exi-kexi ute på trädäcket, fixa färdigt med staketet och bygga mig ett plateringsbord. Händiga-anna.


my garden

min räv

mitt hemmabyggda planteringsbord


Ovido - Quiz & Flashcards