Alla inlägg den 15 april 2008

Av Anna - 15 april 2008 23:33

På tal om döden så är jag ibland sugen på att stagea min egen död. Hade varit väldigt intressant att se vem som dyker upp på min begravning och vad de har att säga om mig. Och hur de reagerar när de får reda på att jag är död. Nä någon staging lär det ju inte bli. Och det är kanske en smula sjukt att tänka så. Men när den riktiga dagen kommer får jag se till att hänga kvar lite på jorden som en osynlig ande för att snoka lite. Kanske till och med spöka en smula...

Av Anna - 15 april 2008 19:55

Det här är bara för bra för att vara sant!! När jag dör ska jag ha en Hello Kitty-gravsten. LÄTT!!!


Av Anna - 15 april 2008 14:13

Jag sitter och sliter med mina ansökningar. Varför måste jag ALLTID vänta till sista sekund??? Och studeras sida ligger nere som vanligt. Men nu är senaste ansökningsdatumet iallafall uppskjutet till fredag. Jag vet vad jag ska söka åtminstone. En härlig mix av saker jag tidigare planerat och nödlösningar som enbart är för min egen personliga vinnings skull. Så det blir allt från psykologi och beteendevetenskap till mode, inredning och dekoration. Haha. Sen får vi se vad ödet har i plan för mig, och vad jag kommer in på.

(Känns lite kul att gå från högskoleingenjör i produktutveckling och design till psykologi. Är ju inte direkt länkat... haha. Men sen å andra sidan har jag aldrig haft en plan. Jag tror på ödet och någon gång hoppas jag förstå och kunna knyta ihop mitt splittrade liv.)


Nu måste jag rasta räven och sen gå och jobba lite. 

Av Anna - 15 april 2008 00:08

Jag måste ännu en gång understryka hur jävla bra mina tjejer är. JÄVLA BRA! Tack för att ni räddar mig! Jag är SÅ lyckligt lottad.

Ovido - Quiz & Flashcards