Alla inlägg den 21 april 2008

Av Anna - 21 april 2008 21:45

Vi ska åka till grötö i maj!!! Jag måste nästan sjunga en liten sång om hur fint det ska bli. Jag älskar älskar göteborgs skärgård och framför allt grötö!!! Flickor och hundar. Och jag måste berömma alla brudarna för vår utomordentliga spetskompetens i effektivisering vad gäller reseplanering! Allt under övervakning av vår ständiga reiseleiter Eva! Jag längtar!!!

Av Anna - 21 april 2008 19:11

Jag älskar kungsgatanpromenaderna med lily. Speciellt nu när det är vår. Vi tramsar och trixar skitmycket. Dessutom går jag och pratar och sjunger för lily hela tiden. Så jag blir nog snart känd som crazy-dog-lady där. Ovanpå detta så träffade vi en skitsnygg kille med en dvärgtaxpojke idag. Naturligtvis var lily och mattis tvugna att testa hundtricket. ;)

Av Anna - 21 april 2008 14:10

Jag är lite trött på människor just nu. Alla utom Eva. Vad ska jag göra när hon flyttar till helsingborg? Jag måste flytta efter! Nej fan, jag ska ju flytta till dalarna. Hade kanske inte varit så fel. Sabbatsår från mitt liv. :)

Av Anna - 21 april 2008 12:05

Jag hade precis en asiatisk turistgrupp med guide på min gård. De pekade och fotograferade och jag stod som en apa i bur och flinade. Härligt.


Härom året bevittnade Eva så mycket som fyra asiatiska turistgrupper med guider, kameror på magen och glatt färgade solhattar i var sitt hörn av stortorget. Varje grupp med sin färg. Sen cirkulerade dem. Asiater är märkliga. Jag är lite rädd för dem.

Av Anna - 21 april 2008 11:38

Jag har en orolig själ. Jag har jättesvårt för att känslomässigt slappna av. Jag försvårar allt i min omgivning på grund av det, för jag vill känna den ultimata lyckan. Att bara nöja sig är inget för mig, även om jag för min egen bekvämlighets skull önskat att jag kunde. Om jag nöjt mig hade jag nog blivit rastlös och olycklig. Därför envisas jag oftast med att ta den svåra vägen för mig själv, vilket i andras ögon nog kan uppfattas att jag aldrig "växer upp". Men om att bli vuxen innebär att göra saker "på rätt sätt" så vill jag verkligen aldrig bli vuxen. Jag önskar bara att jag vore lite modigare. Hade jag varit modigare så hade jag kunnat ta tag i saker som jag önskar jag gjort. Ibland tror jag att min brist på modighet bottnar sig i min ringa kroppsstorlek. Jag är liten på alla sätt och har alltid varit just liten, på alla sätt. Så därför känner jag mig ofta liten...

När jag var mindre kände jag mig större. Men mitt liv har inte hänt i kronologisk ordning. Jag började i fel ände. Och nu är jag så trött på alla som är "rätt".

Av Anna - 21 april 2008 01:07

Söndagmiddag mit ladies och en hel del vin och öl sitter aldrig fel. Småtrött, småfull och smånöjd. Mest nöjd för jag är småfull, men det är ju trevligt ändå. Nästa helg får det bli serious party. Det var ett tag sedan och Annan behöver ut och flirta!


Fick 5 nattliga påringningar inatt föresten. Och ett morgonsms med ursäkt för de djuriska instinkterna som uppstår vid sena fyllenätter. Hahaha, fantastiskt kul!


Jag loggade in här för att jag skulle skriva något speciellt, men det har jag glömt nu så då fick det bli nått ospeciellt. För övrigt gläds jag åt att sex and the city ska börja på tv igen. Visserligen kan jag de flesta avsitten utantill men det kvittar också. Idag spelar ingenting någon roll, bara det blir trevligt i slutändan.

Ovido - Quiz & Flashcards