Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Ny släkting!

Av Anna - 25 april 2008 22:05

I onsdags var eva, marie och jag ute och drack öl. Vi delade bord med två trevliga killar som jobbade i älmhult. Efter en stunds småpratande berättade den ene av dem att han växt upp i Glimåkra.

"Nejmen, där kommer min farmor och hela hennes släkt ifrån" utbrast jag då.

"Jaha, vad heter dem då?"

"Broström"

"Inget jag känner igen, men mina föräldrar vet nog... och ge det ett par led ska du se att vi är släkt. Där är så jävla mycket inavel där."

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ide

Av Anna - 29 december 2008 10:45

Den här bloggen verkar inte funka så bra längre. Den har helt enkelt fyllt sitt syfte för mig och jag har tröttnat. Får se om den återuppstår i samma eller ny skepnad någon gång i framtiden. Men just nu får den vila. Adios ...

Av Anna - 9 november 2008 16:13

Jaha, lika bra att pausa lite då. Har rännt runt i mitt hem hela långa dagen och ställt iordning och fotograferat för ett bildreportage vi ska göra till skolan. Jag har rätt fint här i röran ändå, trots att det finns en del byten att göra när det nu ...

#1

Av Anna - 7 november 2008 23:13

Det bästa jag vet är tuttifrutti och svarta katten. Och så daniel....

Av Anna - 4 november 2008 21:51

jag ska se dave till sommaren!! Wohooooo!! My husband to be. Men han vet det inte än... Och bästa töserna ska jag ha med mig. Kommer bli en toppenkväll... om ett halvår. ...

Av Anna - 29 oktober 2008 11:10

Hittade idag hemsidan till en ursöt leksaksbutik som låg mittemot vårt hotell i stockholm. Sådär på småtimmarna efter ett antal flaskor vin på tåget samt hotellrummet och sedan fortsättning i hotellbaren fick jag det till att butiken hette Jose+Ines....

Ovido - Quiz & Flashcards