Alla inlägg den 24 april 2008

Av Anna - 24 april 2008 21:52

Idag har jag satt upp nätstaket i 5 timmar i sträck. Så inte min lilla räv ska smita när jag inte har koll på henne. Mina händer är helt misshandlade. Men det har varit en härlig dag och lilla hunden sover som en sten nu efter allt springande, grävande och studsande. Frustrerande bara att allt tar så mycket mer tid än vad man trott. Jag hade ju planerat att jag skulle hinna ligga i solen och läsa, men inte då...




Av Anna - 24 april 2008 13:44

Nu ska jag åka till min lilla stuga och sätta upp staket. Och sola! Såddesså. Kom och hälsa på. Jag kan nog sätta er i arbete! Och jag har packat fikakorg! ;)

Av Anna - 24 april 2008 12:53

Jag fastnade lite i skoj-träsket och var tvungen att titta på lite eddie izzard, en av de skojigaste! Deathstar-kafeterian är lika kul varje gång. Delar med mig lite till sen ska jag sluta :) Låååvar.




Av Anna - 24 april 2008 12:27

Tack MrBill för du förgyllde min dag med lite kul haha. Måste dela med mig:



Av Anna - 24 april 2008 11:58

Jag har börjat fundera på att ligga lågt med bloggandet ett tag. Jag skriver för min egen skull och tycker naturligtvis det är fantastiskt kul att någon vill läsa det jag skriver och att få trevliga kommentarer från nya (och gamla) blogg-bekantskaper. Men nu har jag kommit till en punkt där det har börjat kännas lite konstigt att så många som jag känner läser min blogg och vet så mycket om mig, även fast jag inte vet att de vet. Har börjat märka att även folk som inte "gett sig till känna" vet så mycket mer om mig än vad jag själv berättat. Får lite känslan av att min dagbok blir smygläst, trots att jag har valt den offentligaste möjliga dagboken. :) Märklig känsla. Jag kommer inte sluta helt, för nu är jag ju beroende ;) men min ärlighet begränsas av medvetenheten att jag är läst. Det var bättre innan när jag hade max 11 besökare på en dag för då funderade jag inte så mycket på det. Jag får smaka på det här lite, annars får jag skapa ny hemlig blogg haha. Pilutta er! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards