Alla inlägg den 6 april 2008

Av Anna - 6 april 2008 23:28

Jag har det mest underbara gamla exet-kexet någon någonsin har haft. Jag fick ett underbart sms tidigare i kväll som får mig att le så fort jag tänker på det. Tokigt folk är mina favoriter. Me love!


Av Anna - 6 april 2008 23:13

Hets-hets-dag har det varit idag! Underbart väder och jag har smilande och kvittrande gjort livet trevligt (hoppas jag) för våra massa kunder. Det är så kul att jobba när det är sol och massa folk i butiken!!!


Sen åkte jag till kolonin för att möta upp med mamman och pappan och lilla voffis. Vi slet ett par timmar och jag lurade tom med min kompis anna (p) i trädgårdsarbetet. Sicken pingla. ;)


Nu är jag hemma. Trött och gäspig och en aning salongsberusad efter söndagmiddag med Eva och Pyret. Vi åt på det mest märkliga stället på möllan. Lángelo. De hade drinkar som "sex on the beach", "orgasm", "lennart" (fast de stavade med ett "n") och "pusspuss" på menyn. Övriga drinkar bestod av diverse 90-tals hits samt en samling shots med sexanspelande namn. Men deras mat var okej och vi hade trevligt! Trots lite gäspningar från min sida.

Av Anna - 6 april 2008 00:13

Fuck. 96 personer läste min blogg under lördagen (5e april). Vad fan hände där?? Innan va det typ 12. Haha

Ovido - Quiz & Flashcards