Alla inlägg den 5 april 2008

Av Anna - 5 april 2008 23:31

Imorgon - om jag hinner - ska jag börja läsa min nya bok. Jag längtar lite. Har burit runt på den sedan jag fick den i onsdags.


Men först ska jag jobba lite. Kanske in om lillstugan sen om det inte regnar. Och förhoppningsvis när jag kommer hem till malmö äta söndagmiddag med mina brudar. Indiskt tror jag bestämt det var sagt. På nygamla Golden på möllan. Sunk-Golden har visst målat om lite och blivit hippt igen (om det nu en gång var det och att inte enda anledningen till att man var där var att de hade billig öl). Tom nöjesguiden var där och hade senaste smygisen. Och de är ju sjuuukt hippa de ;)


Nä nu borde jag sova. Har ändå sjukt ont i magen för jag ätit för mycket så ingenting jag gör känns bekvämt. Mina matvanor är en av mina sämre egenskaper. Ibland glömmer jag att äta nästan en hel dag för att andra dagar äta konstant från att jag vaknar tills jag somnar. Jag drar i mig skitmycket snask men ändå väger jag i genomsnitt alltid 49kg (enligt mammans våg som enligt henne själv visar för mycket. Önsketänkande svarar jag på det). Min absoluta favoritkombo just nu är ostbågar, noblesse och konserverad ananas. (Ananasen går att byta ut mot juice - men då en sort som gärna har ananas i sig. Eller morot. Men inte bara för det är skitäckligt. Och man blir orange. Jag lovar!)


Nä! Nu sov!

btw

Av Anna - 5 april 2008 22:32

Om en enda människa till i min omgivning kommer och berättar att hon är gravid så tror jag att jag skriker!!! Enough is enough.

Av Anna - 5 april 2008 21:44

Nu har jag precis varit på 2-års kalas. Min lilla hjärte-mir fyllde år igår. Och oj vad jag har ätit massor. Jag älskar att gå på kalas och frossa i god mat. Men nu har jag lite ont i magen.


Födelsedagsbarnet spänner musklerna och visar just precis hur stark hon är:




Ovido - Quiz & Flashcards