Alla inlägg den 14 april 2008

Av Anna - 14 april 2008 23:10

Har inte varit kul att blogga för jag vet inte vem som läser skiten och jag vill inte dela med mig. Jag har varit ganska under isen ett par dagar. Kvittar varför. Men I´m bouncing back. Det gör jag alltid. Så jag e tillbaks, arg som ett jävla bi! Jag har mitt nät som fångat upp i form av sötaste Åsan och syrrorna. Speciellt Evan som är min stöttepelare. Kärlek till dem! Mina bitches and hoes.

Nu har jag bara en massa ilska att husera med. Jag dödade en buske igår och lill-kusinus föreslog att jag äntligen borde börja på kickboxing. :)


Nu ska jag se till att försöka få något bra ut av detta. Sanering, och urstädning av inre garderober är vad det känns som jag gör just nu. Ut med skiten och in med positiv energi. Det är jobbigt att tänka på vad man gör hela tiden och inte bara låta allt rulla på, men jag tror det gör mig mycket gott.





Ovido - Quiz & Flashcards