Alla inlägg den 7 april 2008

Av Anna - 7 april 2008 21:46

Min bästa Eva har varit i skottdrama utanför sin port. Eller bevittnat iallafall samt blivit lite siktad på. Malmö är underbart! Läs mer om det här.

Pyppe och jag kom ut från keramiken och märkte att vi blivit nerringda av Eva som ville dela med sig av sin dramatiska upplevelse. Tack och lov att man bor på värnhem. Här hänger bara alkisar och uteliggare och de är ganska så harmlösa.


Nu ska jag lägga mig på soffan och dö lite efter lång dag. Jag var i lund i förmiddags och agerade färdtjänst. Gick en lång tur i solskenet med Lily-Puh. Fick för en sekund för mig att jag kanske ska flytta dit. Har nog ångrat mig igen. Sen jobbade jag på bonti. Lite småsegt. Men jag ska bara vara kvar där tom maj. Wohooo!!!


Nej, nu soffa! Ska kolla på sydnytt om skjutandet är med och om jag får syn på Evan. :) Kanske äta lite ostbågar. Och ananas.

Ovido - Quiz & Flashcards