Alla inlägg under oktober 2007

Av Anna - 30 oktober 2007 20:30

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja fy i helvete vad jag blivit tråkig!!! Jag pratar bara om Lily och det är enbart för att mitt liv e så satans jävla tråkigt förövrigt!!! AAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!! HILFE!!!!!


Jag måste fan göra någon drastisk förändring!!!

Av Anna - 30 oktober 2007 16:08

Voffisen blev passad hos Fred igår. Lyckades även där pinka in samtliga mattor. Duktig bebis.


Föresten. Ett par Freddebilder:



Av Anna - 30 oktober 2007 15:59

Lily och Asta har varit på playdate i hundrastgården. De är skitsöta tillsammans. Först lek i hundranittio och sen däckade de hemma hos Staffan. Bildbevis:




Av Anna - 29 oktober 2007 08:52

Det har gått några dagar sedan jag skrev senast. Det är enbart på grund av att ingenting händer i mitt liv. Ganska trist faktiskt.


Lily klarade ut risdieten med guldstjärna och magen blev snabbt bra. Nu är vi nästan helt tillbaks till torrfoder, fast uppblött. Verkar va snällare mot henne.


I lördags va vi på kalas hos Åsa. Det va jätte jätte trevligt! Massa roliga människor och lily blev så omhändertagen av alla. Och hon skötte sig fint. Bara en liten pink inne, och naturligtvis då på mattan(!).


Ikväll ska jag gå på vuxenäventyr uten bebben. Känns som det va hundra år sedan. Jag ska på keramiken och lily ska bli passad av sin polare Fredrik. Skoj skoj.

Av Anna - 25 oktober 2007 11:11

Lilla bebisen har blivit sjuker. Hon har diareé och är aldeles matt stackaren. Så jag håller på att göra risavkok till henne för att försöka mota bort den dåliga magen.

Tycker så synd om henne. Hon bara ligger i sin säng och ser bedrövlig ut.

Av Anna - 24 oktober 2007 20:44

Jag har nog de allra bästa vännerna i hela världen. De är så fina. Alla töserna. Jag är vansinnigt lyckligt lottad. Igår var Eva och jag hembjudna till Pyret på middag och det blev så otroligt mysigt. Fisksoppa, vin och diskussioner halva natten om allt mellan himmel och jord. Jag blir nästan lite kär i mina vänner när vi har sådana här kvällar! Jag tror jag har det bättre än de flesta. På vänplanet iallafall.



Lily är nu mer även:

*Chihuahua

Av Anna - 22 oktober 2007 14:51

Ytterligare ett rasförslag:

*Pudel


Hehe

Av Anna - 22 oktober 2007 14:38

Vovven har bytt mat. Delvis iallafall. Nu i början fick hon halva nordic och halva Hills torrisar och det funkade bra. Nordicen slukades med en gång medan torrisarna låg kvar och skramlade tills pluttan blev lite småhungrig igen. Men Nordic är så jävla jobbigt och kladdigt och luktar lik så när det tog slut testade jag att blanda ner lite av Hills burkmat i torrisarna istället. Och shit vad poppis det var! Nu gluffsar hon i sig allt och står sen och ser bedjande efter mer. Duktig flicka.


Jag har börjat ensamhetsträna henne lite oxå. Men det är nog mest jag som tycker det är jobbigt. Jag inbillar mig att hon står och gråter förtvivlat och tror hon är övergiven, så det slutar alltid med att jag kutar hem innan jag är klar med det jag gick ut för att göra. Mespropp-anna. Än har hon inte verkat så ledsen.


Ovido - Quiz & Flashcards