Alla inlägg den 1 april 2008

Av Anna - 1 april 2008 22:01

Nu har hon fisit igen. Helt ärligt, vad har kravlat upp i hennes lilla gump och dött. Jag kan inte andas!!!!!!


Vad fan har jag matat henne med? Lik?

fis

Av Anna - 1 april 2008 21:48

Jag hittade på en sång idag när jag körde hem. Valpen fes så det luktade avlopp och då sjöng jag en sång som gick såhär:

"Lily har fjärtat, lily har fist*, nu luktar hela bilen bara gris"



*jag va tvungen att förkorta fisit för att få in det i melodin som ni förövrigt får lista ut själv...


Är det sant att det inte låter när hundar fiser pga att de inte har några skinkor. Jag vill faktiskt veta det nu!!!!

Av Anna - 1 april 2008 21:36

Idag vaknade jag av att jag drömde om honom. Det var hemskt. Som ett slag under bältet från mig själv. För en sekund trodde jag allt var ok. Men sen blev jag besviken. Som när jag va liten och drömde att jag åt glass. Varje gång jag skulle ta första slicken på den jättestora perfekta glassen så vaknade jag och kände mig snuvad. Sen kände jag mig störd hela morgonen och jag grät en skvätt i bilen påväg till jobb.


Xippa blev avlivad idag. Hon var gammal och sliten (13 år) men det är ändå sorgligt... 


Nu har jag just ätit sushi (lite för att trösta efter långsam dum dag). Andra dagen denna veckan och det är bara tisdag. Jag är inne i ett stimm just nu. MÅSTE HA RÅ FISK!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards