Alla inlägg under mars 2008

Av Anna - 31 mars 2008 23:53

Wohooo


Jag är på plats 94 av de mest aktiva bloggarna!! Äntligen ÄNTLIGEN!!! hehehe 


Av Anna - 31 mars 2008 22:14

Jag gjorde för en tid sedan en näsa på keramiken att hänga på väggen. (Ni som läst min blogg ett tag eller känner mig vet kanske att jag är lite ansiktsfixerad och har en aldeles egen keramik-publik i mitt fönster.) Jag har hittills inte hängt upp den för jag har inte hittat någon plats för min näsa.


Men idag kom det till mig. Den självklara platsen. På utedasset i stugan! Var annars!!!??? 



Av Anna - 31 mars 2008 21:24

Skadeglädjen har gått över, men det gör inte så mycket.


Jag har haft ett underligt lyckorus i min kropp hela dagen. Och jag har kännt mig så snygg! Helt underbar känsla. Inte det att jag var vackrare än vanligt just idag ;) men jag har kännt mig snygg inifrån. Jag tror det beror på att våren är här idag!


Jag var ute på långprommis nere på stan med voffis på lunchen och idag var första gången någonsin som jag velat göra en dagens outfit för hund och jag matchade varann till tänderna:


DAGENS OUTFIT:

Anna:

Svarta skinnyjeans - carlings

Svarta skinnstövlar -second hand

Långtröja/Klänning v-ringad, svart m vita tunna ränder - ica maxi i trelle (haha)

Brun skinnjacka - H&M

Svart scarf - gammal som gatan

Brun mönstrad "säck"-väska - Köpt av mina chefer när de va på Bali.


Hund:

Svart med bruna tan-tecken (i EXAKT samma färg som min skinnjacka haha) - medfött

Koppel mörkbrunt - nån djuraffär



Så jävla synd att jag inte träffade nån som kunde fotta oss :)


Av Anna - 31 mars 2008 10:37

Skadeglädje är en väldigt upplyftande glädje. Jag blev just glad. Haha

Av Anna - 31 mars 2008 10:18

Mmmm gottigt. Upptäckte just att jag hade snor i håret. Charmigt värre!!!!

Av Anna - 30 mars 2008 23:10

Jävla söndagsjävel. Va ensamt det är. Kukjävlafitthelvete. Svär jag känns det bättre.


Tanken kom att vad spelar det för roll om jag skickar ett sms, men sen slog jag bort den igen. Är nog ingen bra idé.

3

Av Anna - 30 mars 2008 20:27

Imorgon är det tre veckor, utan nån kontakt what so ever. 


hus

Av Anna - 30 mars 2008 19:43

Vi hittade en husrad på utflykten där vi visst ska bo när vi blir stora. Christina och kissarna Elias och Kakan ytterst, Marie och taxametern i mitten och jag och min getto-bitch längst inne. Urtjusigt.


(Lyckligt utrop från marie när vi passerat husen: Åhhhh Christina du har ett uterum!!! Och jag har växthus!!!!) 


Den gamla planen var ju bullerbyn. Jag i sörgården, Pyret och Dennie i mellangården (Som dessutom är ett glashus så vi alla kan betrakta och lära hur ett normalt förhållande går till) Eva i norrgården. Och så katja i ett litet hus brevid, dansande tango i dam-inneskor med fjun och liten klack. Hansing vetti tusan var hon skulle bo. Kanske hos mig så kunde vi försöka oss på ett lesbiskt äktenskap.


Sen utvecklade detta sig till att vi skulle köpa upp hela mitt hus och göra ett eget gigantiskt Melrose Place med pool på innergården och bara flytta in en massa av våra vänner. Sen kunde vi rulla runt till varandra på kontorsstolar.

Ovido - Quiz & Flashcards