Alla inlägg den 11 april 2008

Oro

Av Anna - 11 april 2008 12:23

Jag har en orolig känsla i magen. Som om något jobbigt är påväg att hända. Något som jag inte vill veta. Och jag vet inte vad jag ska göra för att undvika det... Vet inte om det är i mitt huvud och jag vet inte hur jag ska tackla det. Jävlaskithelvetespissefitteri. Sista jag kände så här så hände det verkligen något jävligt dåligt.

Av Anna - 11 april 2008 10:38

Frågan är om malmö är så obekanta med pinschers eller om lily är en exemplarisk produkt, för varje dag denna veckan när solen skinit lite extra och människor vågat sig ut så har jag blivit stoppad och utfrågad om lilla räven och hela tiden droppas det kommentarer av folk jag möter om hur söööööt hon är. Och det är hon ju. Inte annat än att man är en stolt morsa. ;)


Ovido - Quiz & Flashcards