Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Anna - 26 mars 2008 22:18

Mitt nageltrång finns där fortfarande. Trots fina råd från syster-anna. Fast ska sanningen fram så är jag sjukt jävla lat och klämde ut lite var och tvättade med sårrengöring en gång och sen orkade jag inte mer. Idag köpte jag plåster. Mest för att jag fick skoskav men kanske lite pga fingret. Jag har utarbetat ett sätt att inte använda pekfingret så mycket. Ifall jag skulle behöva amputera...

Av Anna - 26 mars 2008 19:33

Jag gjorde något annorlunda iallfall. Tog en biltur bort till en annan mataffär och strosade runt och småhandlade lite mat och dylikt. Och vad som kom ut av det var att jag för en millisekund fick ögonkontakt med HANS kompis på avstånd när jag rundade ett hörn. Jag fick den största hjärtklappningen någonsin och stunden kändes oändligt lång, men tittade bort lika snabbt och rörde inte en min av igenkännande. Måste sett ut som jag inte såg honom. Hoppas det iallafall. Jag var verkligen VERKLIGEN inte in the mood eller i behov att kallprata. Och det märkte jag ju med råge pga hjärtklappningen att jag inte är redo att ta itu med bekanta ens, hur tusan skulle det gått om jag hamnat öga mot öga med HONOM. Jag hade kanske vänt på klacken. Och sprungit. Eller kräkts. Jag måste nog undvika potentiella "springa på"-platser.

Av Anna - 26 mars 2008 18:17

Jag åt sushi. Ingen avocado dock pga kräk-allergin. Hade kanske klarat avon i så små mängder men kände inte för att ta risken idag.


Min hund är bäng i bollen och går och gnider sig runt saker. Simon trodde det kliade. Jag tror hon är kärlekskrank.


För övrigt har jag inte gjort mycket idag. Fick reda på att jag måste betala in 4000 kr till i skatt. Stod så på deklarationen. Surt. Efter det tappade jag intresset att åka på shoppingtur. Det och att jag betalde räkningarna och insåg att jag är fattig.


Jag måste göra nått annars blir jag knäpp. I vanliga fall hade jag nog gått och handlat mat, lagat den och sen spenderat kvällen med att hänga på internet och kolla på tv. Men nu ska jag ju göra övningar med "vad händer om jag..." Så jag ska nog ta och åka till ikea och fantisera om mitt framtida hem en liten stund. Men det är så förbannat tråkigt att göra sånt själv. Och dessutom så faller jag kanske för frestelsen att köpa något. Inte så bra med min ekonomi denna månaden... Jag får smaka på karamellen en stund. Jag kan kanske göra nån mindre "vad händer om jag..."!

Av Anna - 26 mars 2008 11:50

Det snöar idag. Nu är ja trött på det här bajsvädret. Jag tänkte ju åka till min trädgård idag men det blir för kallt. Jag vill ha vååååår!!! Så jag åker till simon i limhamn (glueharbour) istället och lunchar tänkte jag.


Min morgon har varit bra. Har en massa jag måste jobba på med mig själv dock. Och jag kanske måste inse att han inte är så fantastisk för mig som jag inbillat mig. (Jag kanske är kär i kärlek.) 

Ovido - Quiz & Flashcards