Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Anna - 16 mars 2008 22:55

Valpen och jag har varit hos Simba-dimba idag på traditionsenligt vårhäng på balkongen. Kallt som attans, men vårsolen sken vackert. Han är underhållande han, exet. Sen käkade vi pizza, tog en promenad och slutligen blev jag ofrivilligt uppkelad i soffan. Sen åke vi hem, hund och jag.



Av Anna - 16 mars 2008 20:21

Här är dem. De nya. Syns inte att de är prickiga...



Av Anna - 16 mars 2008 13:22

Jag har hittat den sööööötaste hundbloggen jag sett. Vansinnigt festliga lille Rudolph, vars mamma är fotograf. Jag måste skaffa mig en liten chihuahuakompis till lily om några år.


http://rudolph.blogg.se/

Av Anna - 16 mars 2008 11:47

Underbart väder. Vill va i min trädgård och rensa. Det kliar i fingrarna. Men jag får nycklarna imorgon. Denna väntan...

Av Anna - 16 mars 2008 01:32

Tittade på melodifestivalen ikväll/igårkväll. Och hatade. Helt ärligt. Vad gjorde Christer Sjögren där??? Och Nordman??? Och kattansiktet Perrelli??? Jag är en av de få som undvikit alla delfinalerna och betraktade då startfältet med helt nya ögon. Och vad kan man annars säga än KATASTROF!!! Jag är ledsen, men detta var ingenting för mig. Jag blev bara förbannad!


Så vi plockade snabbt upp kvällen med en spelomgång Alias. Mycket bättre. Dennie och jag gick ut starkt och ledde de första omgångarna tills de tävlingsinriktade systrarna holmström började piska gump!!!


Jag längtar till bo01 och sushi+BIB på trädäcket!!!! Fast i sommar hoppas jag på grillning+BIB i annas koloni!!!

Av Anna - 16 mars 2008 01:19

Kläderna vi gillar (som är lite "cirkus"):


http://www.mpbystyle.com/

Ovido - Quiz & Flashcards