Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Anna - 30 mars 2008 23:10

Jävla söndagsjävel. Va ensamt det är. Kukjävlafitthelvete. Svär jag känns det bättre.


Tanken kom att vad spelar det för roll om jag skickar ett sms, men sen slog jag bort den igen. Är nog ingen bra idé.

3

Av Anna - 30 mars 2008 20:27

Imorgon är det tre veckor, utan nån kontakt what so ever. 


hus

Av Anna - 30 mars 2008 19:43

Vi hittade en husrad på utflykten där vi visst ska bo när vi blir stora. Christina och kissarna Elias och Kakan ytterst, Marie och taxametern i mitten och jag och min getto-bitch längst inne. Urtjusigt.


(Lyckligt utrop från marie när vi passerat husen: Åhhhh Christina du har ett uterum!!! Och jag har växthus!!!!) 


Den gamla planen var ju bullerbyn. Jag i sörgården, Pyret och Dennie i mellangården (Som dessutom är ett glashus så vi alla kan betrakta och lära hur ett normalt förhållande går till) Eva i norrgården. Och så katja i ett litet hus brevid, dansande tango i dam-inneskor med fjun och liten klack. Hansing vetti tusan var hon skulle bo. Kanske hos mig så kunde vi försöka oss på ett lesbiskt äktenskap.


Sen utvecklade detta sig till att vi skulle köpa upp hela mitt hus och göra ett eget gigantiskt Melrose Place med pool på innergården och bara flytta in en massa av våra vänner. Sen kunde vi rulla runt till varandra på kontorsstolar.

Av Anna - 30 mars 2008 19:29

Jag träffade en grabb som jag pratade med inatt utanför kb. Jag var himla otrevlig kom jag på idag. Inledde med:

-Ge mig en cigg. För jag har slutat. (sagt med en jävligt snorkig ton)

Killen bara kollade lite underhållande på mig och gav mig en cigg. 

-Tändare också! (underton: fattar du väl pucko. Skitotrevligt.)

Sen ignorerade jag honom lite för att efter det börja prata skitmycket om min kolonilott. Jag va nog väldigt underhållande dock för han stod kvar helt länge och när hans kompisar skulle gå sa han:

-Ja träffas vi igen vill jag gärna höra mer om kolonin.


Annas nya attityd: Kaxigt rövhål. 

Av Anna - 30 mars 2008 18:06

Idag har vi varit på utflykt med gruppboendet. Eller man kan ju lätt ha trott att det va ett gruppboende som vi betedde oss. Vi packade in oss och åkte två hundar och sex fnittriga flickor på utflykt till min lilla lott. Anna O, Christina, Anna P, Marie och Eva. Och så jag, lilla A. Och Dante och Lily.

Dante lekte med sin boll och Lily förstod inte riktigt vad som hände mer än att det var fantastiskt festligt!!! Min lilla getto-bitch. Övervägande delen av flickorna var småbakis och lite trötta så därför var dåliga-humornivån och störmomenten på topp. Det var så mysigt att komma ut och göra något av denna söndag med vackert väder. Så nu har brudarna lovat att hänga MYCKET med mig i lotten. Och voffis Dante med!!! Världens mesigaste amstaff.

Sen avslutade vi med bakfyllemiddag på BK´s uteservering. Flottigt men gottigt. Mmmm


Skulle ju haft Asta med oxå. Hade den lilla prutten nog gillat!!!

Ovido - Quiz & Flashcards