Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Anna - 18 mars 2008 20:08

Det slog mig plötsligt varför det känns och har kännts så hårt idag. Jag drömde en massa jobbigt inatt. Sen stör det mitt undermedvetna hela dagen. Man kan låta bli att tänka men inte att drömma. Jävla skit.

Av Anna - 18 mars 2008 18:57

Idag är ingen bra dag. Jobbade på ting idag och min morgon var för jävlig! Jag var försenad och det var glashalt på vägarna. Glömde valpens lunch när jag lämnade henne på dagis. Glömde min egen lunch. Lyckades smälla igen bildörren på mammas bil när den var igång så att den gick i baklås. Jag skulle bara springa bort och sätta upp flaggan vid strandvägen och i.o.m baklåsningen så blev mobilen och allt kvar i bilen. Fick springa bort till butiken för att ringa efter mamma att komma med extranycklarna. Stod sen ute i snön och frös i 45 minuter med bilen gående på tomgång tills hon kom med extranycklarna. Godmorgon till mig!


Förutom denna trevliga förmiddag så känns ingenting bra idag. Känns som  om jag har ett hål i min kropp.

Ovido - Quiz & Flashcards