Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Anna - 17 mars 2008 22:54

Det här är vad jag hade gjort med den lille cupid-jäveln om jag haft honom här. Låta honom smaka på sin egen medicin!



Av Anna - 17 mars 2008 21:42

Idag har jag farit runt som en dåre känns det som. Upp tidigt och iväg till landet med hund för att hämta upp min lille reservdels-opererade fader. Han skulle hänka på mig när jag skulle till banken för att fixa stålar till min oas. Sen tillbaks till landet, lämna föräldern, hämta upp hunden, åka in till Trelle och hämta nycklar etc. Vidare hem till storstaden och ut på "lång"promenad i snöstormen. (Vädret var helt sjukligt hemskt så jag fick släpa hunden en halvlång bit tills vi stötte på världens största vattenpöl, en mindre sjö, som ingen av oss ville plaska igenom så då gav vi upp och gick hem, till voffis stora glädje. Dumma dumma matte-kärring som drar ut den lilla i sånt räligt väder!!) Lämna hund, iväg till Bonti för att jobba några timmar. Hem från Bonti, ny promenadrunda att släpa stackars valpen på och sen vidare bort till keramiken en sissådär 1,5 timme för sent. Jag hann dit och "klistrade" på två muggöron och glaserade ett fat sen var tiden ute. Hem igen, hämta hund och traska bort till gratisparkeringen för att köra hem bilen till gatan. Och nu e jag här! Tada!!

Ovido - Quiz & Flashcards