Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Anna - 21 mars 2008 23:04

Åh åh jag läste just ett inlägg om Days of our lives!!! Min absoluta favoritsåpa!!! De kan ju verkligen det där med att dra ut på spänningen. Ett par månader. Jag verkligen toklängtar på förklaringen till varför Marlena - underbara genomgoda Marlena - plötsligt blivit en seriemördare. Man kan skära spänningen med kniv. Men som de spekulerat i så har det väl med hennes tidigare besatthet av djävulen att göra. Och John kommer rädda henne. En kärlek som den John Black och Marlena Evans har till varandra är så ren att vi vanliga dödliga bara kan drömma om att någonsin uppnå den!!!

Men jag har från trovärdig källa fått reda på att alla de döda egentligen inte ÄR döda, att det bara är på nån hemlig ö eller något i den stilen. Mmmm ja du, den som väntar på nått gott...


Orkar man inte vänta och vill veta i förväg kan man alltid gå in här och läsa lite:

http://www.nbc.com/Days_of_our_Lives/



Av Anna - 21 mars 2008 20:46

Bara regn, regn och regn. Efter att jag stängt butiken idag åkte jag till oasen. Men det va blött, kallt och regnigt så det var inte så mycket jag kunde göra där. Upptäckte att där är förbannat underhållande konst på väggarna samt mycket underliga småprylar. Ska bli spännande att gå igenom. Simme kom förbi och kikade. Han blev nog allt lite imponerad. ;)

Varför blir det inte bara sommar nu med en gång. Jävla global warming. Se till så det blir varmt lite oftare!!!


Jag drömde skitdrömmar inatt igen och vaknade och grät en skvätt. Ska lägga av med att sova!


Ovido - Quiz & Flashcards