Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Anna - 5 mars 2008 13:00

Fan, en hel månad har gått förbi och jag har helt glömt bort att skriva. Så: nej, jag har inte slutat, jag har förmodligen bara haft annat för mig :)


Mars är det och det knepigaste vädret någonsin. Igår morse var det strålande solsken och vårväder, och på kvällen hagel, snö och blåst. Märkligt värre!


Lily har börjat på valpskola. Eller börjat och börjat, det är bara två gånger kvar nu. Hon är busig som få, men ganska duktig oxå ibland. Hon har iallafall energi för fem och är gladare än de flesta andra valparna. Igår fick vi prova på agility och både lily och jag tyckte det va vansinnigt kul! Hon va så duktig min lilla prutta. Det enda som va lite läskigt var att springa genom säcken, så lilla mamma fick sitta på andra änden och lyfta lite försiktigt så hon såg mig.


Min lille make blir jag bara mer och mer kär i för varje dag som går. Han är finaste i världen. Men det är bara att inse att vi aldrig kommer kunna sova ihop som normala människor. Först hade han sömnproblem, som bara blev värre av att jag låg brevid och somnade som en gris bara huvudet nådde kudden, efter massa teorier om uttröttande träning, bedtime-te, inte äta innan man ska sova osv blev sömtabletter utskrivna och darlingen kunde sova. Det som då hände var att jag tappade min förmåga för nattning eftersom han rörde sig för mycket och störde mig i min sömn. Haha, knäppisar är vad vi är.


Nu ska jag gå och underhålla den lilla. Hon är uttråkad här... 

Ovido - Quiz & Flashcards