Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Anna - 28 mars 2008 21:46

Efter jobb idag var jag en kortis i kolonin och försökte mig på en invändig inventering. Gick såddär, det blev mörkt nästan med en gång - där är ju ingen el och jag hade inga tändstickor/tändare med mig. Insåg iallafall att där är vansinnigt mycket grejer som jag får rensa ut. Får ha loppis eller nått.


Sofforna som finns där är kvarlevor från tidigt 80-tal. Den ena är faktiskt ganska tuff, nån konstig bäddsoffa där ryggstöd och armstöd sitter fast med kardborr(!!) på en vanlig sängstomme. Men med tanke på att den stått i denna fuktiga stuga ett antal år så vet jag inte hur pass sugen jag är på att sova i den. Jag ska istället köpa en meldal-säng/soffa att ha där om den går in längdmässigt där jag tänkt. Hittade en billig på blocket. Har mailat så jag får se om den finns kvar...




Ovido - Quiz & Flashcards