Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Anna - 11 mars 2008 20:37

Jag har varit hos Saga ikväll. Finns inget bättre för att få en att må lite bättre än att hänga med henne. Få hennes fulla uppmärksamhet och hon borstade mitt hår och pyntade mig med klämmor och smycken. Dessutom tillkallade hon alla mina skyddsänglar för de skulle hjälpa mig.

Vi hade en mysig stund på toaletten (tösabiten bajsar i en halvtimme och måste alltid filosofera under tiden) då vi pratade om kärlek och hon kunde inte förstå att inte staffan va kär i mig.

"Vem e du kär i? Staffan eller hur?"

"Mm, men han e inte kär i mig längre..."

"VA???"

Lilla sockerprinsessan värmer alltid mitt hjärta när jag behöver det! För henne är jag ofelbar.


Av Anna - 11 mars 2008 17:35

Idag har jag i min missär beslutat mig för att göra något jag skulle gjort för länge sedan. Försöka ta kontroll över mig själv. Nu orkar jag inte bli olycklig hela tiden mer. Den enda som egentligen kan göra mig lycklig är jag, fick jag höra av en söt flicka igår. Och nu har jag funderat över det och tagit hennes råd. Tack vare Lily misstänker jag.

Va insiktsfullt allt dethär låter. Kanske är det bara stundens vishet och imorgon vill jag bara ligga under täcket och dö, men jag har iallafall gjort första draget och gjort något konkret åt saken.

Ett annat drag jag lovat mig själv att göra är att bajsa på facebook. Den sidan leder till ångest och hjärtsmärtor när man snokar ibland som bla. jag gör. Information blir så tillgänglig och det är sjukt destruktivt har jag även tidigare fått bevittna från andra. Jag vill inte få släpp nån dag och kolla på hans sida för jag vet att jag bara kommer må skit av det.


Citatet i rubriken är så bra. Min keramikledare Janne hade kontrat med det när Py sa att jag inte kom till keramiken igår. Nått att tänka på kanske. :)

Av Anna - 11 mars 2008 10:03

Jag orkar inte ha det såhär igen. Gråta mig till sömns, vakna mitt i natten och gråta, gråta när jag vaknar, gråta när jag är ute med hunden, gråta så fort jag tänker på någonting eller ser/hör något som jag vill berätta för honom. Jag hatar det och jag vill va med honom. Jävla pissefitteliv!!! Varför får jag aldrig vara lycklig???

Ovido - Quiz & Flashcards