Direktlänk till inlägg 25 november 2007

backdrunk and besvärlig

Av Anna - 25 november 2007 20:24

Fy fan va jag slitit de senaste dagarna. Vi hade julöppet-helg på Ting så hela butiken skulle skyltas om och och göras fin. Jag har nog planterat och dekorerat en miljard jularrangemang och gjort iordning tusentals adventsljusstakar och dörrkransar. Vansinnigt skoj men tröttsamt att jobba till kl 04.00 på natten... Idag har jag varit ledig dock och gått runt i mitt hem och varit besvärlig och en smula backdrunk. Jag har åtminstone pratat i telefon en lång stund med min älsklings-Gabriel som låg hemma å va krasslig.


Lily å jag va på tjejmiddag igår som sedan bytte medlemmar och gick över i köksfest. Va fantastiskt trevligt iallafall och vi trampade hem från Eva vid fyra/halv fem tiden på natten, rejält trötta. Då hade jag redan tidigt på kvällen powernappat en halvtimme på soffan med hunden för att finna ny energi för fylla. Och det funkade tydligen.


Ska iallafall spontanbesöka Staffanstorp snart för en fika och samtal IRL haha. Det är dax nu bestämdes det på fyllan. Fast jag ansera visserligen fortfarande att Billen borde skicka en inbjudan! ;) Visa mig fika-inviter istället för två flickor och en kopp nästa gång.


Fy i helvete vad jag är rastlös och jobbig idag!! Måste nog tvinga mig på någon snart! Dessutom fick jag en känsla nu att jag började skriva här för det va något jag ville ha sagt, men det är long gone. Min teflon hjärna är skadad idag!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ide

Av Anna - 29 december 2008 10:45

Den här bloggen verkar inte funka så bra längre. Den har helt enkelt fyllt sitt syfte för mig och jag har tröttnat. Får se om den återuppstår i samma eller ny skepnad någon gång i framtiden. Men just nu får den vila. Adios ...

Av Anna - 9 november 2008 16:13

Jaha, lika bra att pausa lite då. Har rännt runt i mitt hem hela långa dagen och ställt iordning och fotograferat för ett bildreportage vi ska göra till skolan. Jag har rätt fint här i röran ändå, trots att det finns en del byten att göra när det nu ...

#1

Av Anna - 7 november 2008 23:13

Det bästa jag vet är tuttifrutti och svarta katten. Och så daniel....

Av Anna - 4 november 2008 21:51

jag ska se dave till sommaren!! Wohooooo!! My husband to be. Men han vet det inte än... Och bästa töserna ska jag ha med mig. Kommer bli en toppenkväll... om ett halvår. ...

Av Anna - 29 oktober 2008 11:10

Hittade idag hemsidan till en ursöt leksaksbutik som låg mittemot vårt hotell i stockholm. Sådär på småtimmarna efter ett antal flaskor vin på tåget samt hotellrummet och sedan fortsättning i hotellbaren fick jag det till att butiken hette Jose+Ines....

Ovido - Quiz & Flashcards