Alla inlägg den 6 november 2007

Av Anna - 6 november 2007 16:54

Faaaan!! Jag blev riktigt jävla förbannad på hunden idag!! 2 gånger. Jag har valpsäkrat, plockat undan, fixat, donat, köpt hundra bitleksaker, allt för att hon inte ska ta sönder något världefullt och ha annan underhållning. Så går hundjäveln och biter sönder min vägg. Helt ärligt!!?? Vad gör man då? Man kan ju inte plocka undan sina väggar!!?? Hon hade på 5 minuter tuggat av hörnan på väggen. Färg, gammal tapet, ända in på betongen eller vad tusan det är längst inne...

Hon har tuggat som en galning ända sedan första minuten hon klev in i mitt hem. Kvittar vad man gör eller hur mycket man tröttar ut henne. Hon har alltid lite sparad energi för att förstöra något.

Av Anna - 6 november 2007 12:27

Min voffis e sååå duttig. Hon väcker mig på morgonen när hon e kissnödig. Tyvärr e matte väldigt morgontrött och långsam så det är inte alltid vi hinner ut innan hon blir övernödig. Men då går hon iallafall på tidning. Hon e såååå duttig såååå.


Jag har inte haft så mycket för mig alls de senaste dagarna, därför jag inte skrivit något nytt. I lördags kväll var Linda, Janne och Marie här. Myspys! Vi drack öl och pratade massa. Var en väldigt mysig lördagkväll. Som jag sagt innan: Jag har de bästa bästa vännerna!!!


I söndags slappade Lily och jag mest. Hade lite fix att göra här hemma så tiden gick väldigt snabbt ändå. Dessutom fick vi snabbvisit av idol-simon och lily satt i soffan och slickade honom på flinten :) De va skitsöta mot varann de två. Ömsesidig faschination.


Igår va vi på play-date med Asta och Staffan igen. De är inte riktigt nöjda med varann än. (Inte Asta och Staffan då alltså utan puppysarna.) Där är någon liten kamp om makten som utspelar sig varje gång. Och det verkar göra Asta väldigt frustrerad när Lily ignorerar henne hehe.


Och så va jag på keramiken igår och Lily va ensam hemma hela två timmar!!! Men det gick jättebra. Hon hade inte hittat på några dumheter eller bus alls. Bara sovit. Va nog mest jag som va nervös.


Snart dax för bebisens 12-veckors vaccination. Så vi håller på med avmaskning nu. Håller bara tummarna att hon inte ska få vaccinations-reaktionen som Pinschrar tydligen har en tendens att få...


Annars är mitt liv fortfarande fantastiskt tråkigt. Fast jag har iallfall hittat mig en ny internet flirt ;) hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards