Alla inlägg den 29 november 2007

Av Anna - 29 november 2007 20:27

Misslyckades du med kommentar katja? Va dumt. Jag vill ju läsa det du skrev först, det kom aldrig fram utan fastnade nog nånstans på internettet.


Jag sitter här hemma på landet i tvsoffan och sjunger opera med min far. Hunden ser chockad ut. Men vi e döbra!!! Talar om att åka på turné. Det är även fadern min som har samma förkärlek som jag för bilsång. Ibland undrar jag hur mycket som hörs ut när jag kör förbi... Skrämmande.


Idag har jag fixat en chockrosa minijulgran på jobb till sagas födelsedag. Med svart fot och svart stjärna. (rosa, det kunde man inte tro om ting hehe) Skitfin! Jag vill nästan ha den själv. Om jag bott i barbies drömhus iallafall...


Jag börjar få panik på denna helgen. Känns som det är massor på g (kalas, fester, glöggbjudningar och andra muntrationer) och jag vill hellst ligga hemma och dra nått gammalt över mig. (Men inte på söndag för då kommer nuvarande och blivande Ehrlinarna på julvisit. Trefligt!) Dessutom får jag inte tag på ett sverigebesök som jag lovat gå ut och dricka öl med. Vet inte om jag misslyckats med telefonnumret kanske. Begriper mig inte på utrikiska nummer. Känns lite taskigt dock om inte mina sms kommer fram eftersom jag skulle höra av mig när han va här och han nog inte har mitt  nummer. Jaja, jag får styra upp det också till helgen.

Ovido - Quiz & Flashcards