Alla inlägg den 9 november 2007

Av Anna - 9 november 2007 19:54

Jag sitter här och käkar rostade chilimajsar och dricker julmust. Snart kommer jag börja rapa jättemycket och jätteäckligt. Mmmm. Detta är livet!


Jag har precis klippt min lugg. Jag blir helt galen när jag börjar klippa i mitt hår. Lite manisk. Står med stirrande blick och mäter hundradels millimetrar med ögat. Till slut blir man helt bäng i ögat. Jag är inte helt nöjd, men fortsätter jag kommer min lugg sluta vid ca 1 cm. Det har hänt förut...

Nu har jag paus men sen måste jag färga det oxå. Jag har utväxt a´la polskt tjackluder nu. Julanta fast i negativ. Inge upphetsande. För om jag orkar gå ut imorgon så måste jag va smokin´ het.


Lily ligger brevid mig i soffan och tuggar på ett ben. Oxå väldigt maniskt. Sådan hund sådan herre. Eller dam i detta fallet. Och valp.


Imorgon ska valpen bli passad av lilla Olivia när jag jobbar. Olivia har inte pratat om något annat än valpen sen Lily va och visade upp sig på Ting i onsdags. Så nu ska valpen med.


Nu: Idoltajm sen weekly räkmacka när pappan kommer hem från jobb. (Måste se till att jag är här mindre. Jag blir bara sur, otrevlig och känner mig som en gammal tant.)

Ovido - Quiz & Flashcards