Alla inlägg den 8 november 2007

Av Anna - 8 november 2007 17:45

Idag har Lily och jag varit på djursjukhuset och Lillis fått sin 12 veckors vaccination. Hon grät lite när tanten stack henne. Som den dramaqueen hon är. (Precis som mattis hehe).

Sen gick vi förbi skivaffären och hälsade på Staffan och Asta när de jobbade och drack kaffe med dem innan vi stack hem igen.


Både lily och jag va lite dryga och småbakis imorse. Vi åkte direkt till Eva från mitt jobb igår för att käka middag med några av brudarna. Eva, Marie, Helena, Jag och Lily hade myspys och det blev jättetrevligt och väääldans sent. Mycket vin och en och annan GT. Som de soon to be tanter vi är sitter vi och kacklar och blir salongsberusade. ;)
Eva är nog Lilys nya favorit. Inte nog med att eva både bjussade på hundmat och tuggben, hon bjussade även på kyckling och en liten bit chips. Lily blev överlycklig.

Vi va inte hemma förren halv tre på natten och jag gjorde en spännande upptäckt på vägen. Lily hittar sin väg från Möllan och hem till oss. Hon drog med bestämda steg mig hela vägen hem. Vilken tur om man skulle råka bli kalaspackad någon gång att man vet att hem kommer vi iallafall.

Så vi va båda trötta som idioter imorse och jag fick bokstavligt talat släpa ut lily halv elva på förmiddagen och då hade hon sovit som en stock hela natten och inte ens behövt gå upp å kissa. Detta är ju då vovven som brukar väcka mig vid sju/åtta tiden i vanliga fall.


På lördag ska jag kanske festa. WOHOOO. Känns som det va hundra år sedan. Lily ska eventuellt bli kvar hos mamman över natten till söndagen. Vi ska ändå till Morfar på söndagförmiddagen så vi får se hur det blir. Jag kommer iofs få seperationsångest. Det känner jag redan på mej...

Ovido - Quiz & Flashcards