Alla inlägg den 27 november 2007

Av Anna - 27 november 2007 17:03

Ska snart gå å hämta auton. Jag har fått mitt boendeparkeringstillstånd med posten idag. Här va de snabba i vändningarna, det brukar man inte vara van vid... Trodde jag skulle jobba idag oxå men så bidde det inte.


Har haft ganska tråkigt idag. Tvättade och röjde lite i förmiddags, och ensamhetstränade pluttan. Sen gick jag å levererade lunch till Staffan. Är inte jag den snällaste kompisen genom tiderna!!! Efter det promenerade lil´och jag en runda och nu sitter jag och funderar på vad jag ska köpa till barnet i 4-års present. Ska på kalas dit på fredag. Samma dag som Evas kalas. Händer mycket denna helgen. Typiskt!


Träffade gamla klassis Håkan också på promenaden. Väldigt trevligt! Han blir man alltid glad av att stöta på.


Asta har namnsdag idag, men det hade hennes pappa glömt. Elakt! Hon hade dessutom blivit kallad för mus av ett barn igår. Ännu elakare. (Fast fantastiskt kul!!!) Stackars lilla Asta. Tur Lily å jag kom och stimmade!!!


Nu ska jag jobba onsdag, torsdag, fredag och lördag. Gött!!! Så blir jag lite rik. Måste fixa julpynt med på jobb. Så jag får det lite mysigt här hemma till helgen. Mmmm glögg och adventsljus! Åhh va mysigt!!!


Vet ni vad. Jag har blivit en mycket lyckligare människa sen Lily kom in i mitt liv. Är inte det härligt. Jag kan gå runt och vara glad nu om dagarna helt utan anledning. Har nog aldrig hänt mig!!! Underbart! Så fuck you alla som tycker voffisar e besvärliga. Då kommer ni gå miste om mig med. HA!


Ovido - Quiz & Flashcards