Alla inlägg den 19 november 2007

Av Anna - 19 november 2007 01:33

For hilvitti. Jag har ju glömt berätta att jag har köpt julaftonsoutfit till hunden. Haha. En röd polotröja! Hellst hade jag ju velat ha en med renar! Alla som känner mig känner nog till min kärlek för stickade julaftonströjor med renar. Gärna i beigevitt och brunt!! Men en röd får gå. Hon ser skitdum ut och jag skrattade i smyg åt henne när jag testade den. Men hon verkar stortrivas haha. Tur hon är så snygg för hon framstår som lite korkad...




Av Anna - 19 november 2007 01:20

Har hunnit med massor idag. Bl.a jobbat, varit på söndagmiddag. Busat med älsklingsbarnen. Vilat kvällsvil i limhamn med supersöta simon och vovve, varit hos staffis och sen åkt hit med staffis och druckit vinet och msnat lite med PauI. Idag är ju faktiskt min fredagkväll så jag får dricka vin. Trots det är söndag natt. Gottigt.


Jag har fått brev från svenska kennelklubben. Jag är visst medlem. Det blev jag nog när jag blev med lily. Skojigt. Men jag har inte orkat läsa breven än för jag upptäckte de idag i ett berg av reklam! Min "reklam, nej tack" lapp har ramlat bort så jag har blivit bombarderad med häften och lappar. Skitjobbigt. Måste göra mig en ny lapp imorgon! Kom nu ihåg det Anna med ingen hjärna!!!


Staffan och jag ska åka på roadtrip till ishotellet!! jäää. Det hade banne mig varit skoj om det blivit av!!! Lite långt att köra kanske iofs...


Ovido - Quiz & Flashcards