Alla inlägg den 26 november 2007

Av Anna - 26 november 2007 12:37

Pinscherträff på Sibirien den 8e december fick jag mail om. Jag funderar starkt på att åka dit. Jag är ju faktiskt ledig från jobb då. Kunde vara skitkul att träffa lite fler pinschers i olika storlekar och låta lily leka med "her people". Även kul att träffa lite fler pinscherägare. Ska fundera på det där...

Av Anna - 26 november 2007 12:13

Jul om en månad. Och syrran ringde igår och deklarerade att jag inte behövde köpa någon julklapp till henne och Thomas. (Om jag inte verkligen verkligen ville.) Bättre att jag köpte nått skoj till barnen. "För det är ju onödigt att du ska behöva köpa till fyra personer och vi bara köpa till dig." Men vaffan!! Köp nått svindyrt till mig istället då! I don`t mind! Jag har för få svindyra saker ändå.

Ska fira jul med mamman, pappan, syrran och hennes man och barn i år. Hemma hos syrran i gula huset. Undra hur det ska gå med valpen. Jag vägrar stänga in henne någonstans och systerna pjallunge är ju livrädd. (Hur kan man va rädd för mes-lily???) Vi får väl fira jul själva om de ska gnälla.


Valp å jag va och lämnade bilen på gratisparkering så jag ska slippa ruinera mig på parkeringsbiljetter dessa dagarna när jag sitter hemma och ugglar. Vi gick förbi Rönnen på vägen tillbaks och jävlar va det blev liv i valpen. Hon skulle till varje pris in till köttbullsmannen. Jag fick släpa iväg henne och hon surade som fan!


Jag ensamhetstränar som tusan nu. In och ut genom ytterdörren hela tiden och sen sitter jag och väntar i trappen och lyssnar efter vad hon pysslar med. Fortfarande inget skällande. Lite pip, men inget störande. Fattar fortfarande inte vad jävla PMS anonyma grannen klagade om. Mötte grannen Isabella för någon dag sedan också. Hon sa att hon blivit jätte irriterad på lappen jag fick för hon hade aldrig hört ett ljud från Lily. Då kan det ju inte va så farligt...


Måste fixa en förlängningssladd till skivspelaren som äntligen fått sig en förstärkarkompis och blivit inkopplad. Bara sådär 4,5 månader efter att jag fick den. Snabb kan man inte kalla mig. Men sen ska det bli spela av!!!


Ovido - Quiz & Flashcards