Alla inlägg den 15 november 2007

Av Anna - 15 november 2007 12:32

Jag är bara helt lycklig idag. Jävligt skumt. Helt utan anledning egentligen. Måste va nått fel...


Fast mycket saker är lite småtrevliga idag. Jag är ledig. Fick sova ända till kl tio utan inomhus kiss. Ska snart ut på promenad å handla jacka och klotång till hund. Har fått jättesöta sms av P. Ska kolla på skruttomobil ikväll.


Minns inte ens när jag skrev sist. Kanske i måndags. I tisdags jobbade jag iallafall och pluttan va hos pappa. Hon älskar att va hemma i huset. Hur stort som hellst för en liten hund. Sen va Lily å jag och lekte med Asta å Staffan. Och käkade svarta katten! Mmmm.

Igår jobbade jag på Bonti. Skruvade ihop möbler. Skitkul. Lily lekte med Eva. Eva är döskojig tycker Lily. Lika konstig och busig som mattis.

Sen käkade Eva å jag sushi och drack bärs och Pyppe kom förbi. Mysipysi.  Hansing va tyvärr inte hemma så vi saknade en musketör till järngänget. Tur vi oftast hinner dejtas i veckan för vi har väldigt ojämna livs-scheman allihop nu, så annars hade vi nog aldrig hunnit ses. Trist. Mina töser e mina älsklingar!

När flickorna åkt hem va Lily å jag på promenad, gick en runda upp om Staffan, bråkade med Asta och vinade lite. Man måste ju utnyttja dagen innan ledig dag. ;) 


Nä nu kan jag inte sitta här och såsa mer. Måste ut i friska luften! Friska stadsluften! 

Ovido - Quiz & Flashcards