Alla inlägg den 11 november 2007

Av Anna - 11 november 2007 21:34

Äh jag bli så jävla trött!!!!! Jag va just iväg å hämtade pizza. Va kanske max borta i 15 min. Och när jag kom hem låg här en lapp som någon kastat in i brevinkastet: "Din hund skäller!!" SO!!?? Det händer fan inte ofta. Hon skällde inte när jag kom i trappen. Dessutom är vi ju för fan aldrig här, och när vi är så är jag ju med henne praktiskt taget hela tiden och då skäller hon sällan. Så VARFÖR lägger man då en sån lapp i lådan? Anonymt. Stör man sig? Är det för informationens skull? Vad är poängen? Måste va puckona ovanpå. Jag har ju inga grannar under eller vid någon sida av mig. Och de jävlarna ska inte snacka. De går ju förfan som elefanter så jag vaknat på natten av hur det bankar i golvet! Assholes!! Det är ju det jag säger!! Det bor så mycket puckon här!!! ARG!!!

Av Anna - 11 november 2007 20:43

Fars dag idag. Vi har varit hos Moffe och ätit tusen kakor och prinsesstårta. Svullat. Två av mina favvo kussisar va också där. Lily blev åksjuk på ditvägen å kräktes i bilen. Vi va på kyrkogårdarna med och hälsade först på farmor och farfar och sen mormor, för att tända lite ljus. "Så de kan se å läsa" som pappan min alltid säger. Det va gräsligt kallt ute.


Igår blev lily passad av olivia. Det hade gått väldigt bra, inga innekissar eller bitande. Lily var sjukt trött hela kvällen sen. Hon bara sov hela tiden så jag smet ut på fest en stund med Gustav å Anna. Busigt av mig. Jag bytte nummer med en tjej på festen som hade en jättesöt hund. Dogge. Dogge hade en scarf med döskallar. Lily å Dogge ska leka nån dag. Kanske. Känns lite bängt såhär i nyktert tillstånd. Som att boka dejt med en brud.

Staffis va här en runda tidigare på kvällen också men inte ens med honom stirrade Lily upp sig, så hon var nog rejält trött. Lek med 8-åring har nog den effekten.


Jag e lite rastlös och har krypa ur skinnet känslan idag. Sitter här å slösurfar och msnar med paul. Ska nog ta å handla pizza. Känns som det kan va en god idé idag! :)


Ovido - Quiz & Flashcards