Alla inlägg den 20 november 2007

Av Anna - 20 november 2007 21:10

Åhhh jag saknar Gabriel jättemycket kom jag på nu. Fick sån jättestark sakna känsla. Vi har inte lekt alls mycket på skiiiitlänge!! Jag har knappt sett röken av honom sen han skaffade jobb och jag skaffade hund. Ledsamt! Måste ta tag i det snart!!! Min älskling!

Av Anna - 20 november 2007 20:38

Idag har hund fått mer kläder. Snälla skjut mig någon så jag slutar upp med detta tramset!!! Hon ser ut som en AIK-supporter. Men hon e varm! Hon hoppade nämligen ur sitt täcke hela tiden så jag tänkte hitta en tröja som va helt svart så den inte skulle synas så mycket, men det fanns ju inte, men hittade en svart med lite gula muddar. Tänkte i mitt småkorkade sinne att det syns nog inte så mycket när den väl kommer på. Men vem fan försökte jag lura. Nu skrattar jag åt henne varje gång jag ser henne haha.


Jag lyckades ta emot ett virus igår via msn. Sedan skickades det vidare till vad jag förstår hela msn-listan. Och om man är lika blåögd som jag och tar emot allt som folk ger en så blev man smittad. Gött. Men nuär det lagat. Tack vare en liten fabulös datornörd som går under namnet Dennie! Det är ju det vi sagt i alla år. Dennie borde klonas så alla kan få varsin! ;)



Ovido - Quiz & Flashcards