Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Anna - 9 oktober 2007 22:17

Tisdag idag och jag ska inte jobba fören på fredag. Suck...


Trots middagssömn igår i hela två timmar efter tandläkarbesök och lunch så lyckades jag ändå somna någon gång inatt. Keramiken tröttar iofs ut en del och sen hade jag töserna här på lite måndagshäng. Så mysigt med nyinförd måndagkvälls sysselsättning! Dessutom vaknade jag i ok tid imorse och gick sedan ut på en långpromenad på kyrkogården och i industriområdet i det härliga vädret och stötte på Lisa. Jag älskar kyrkogårdar och ödsliga vägar. Speciellt vid järnvägen så man kan gå och titta på spåren som är så oerhört vackra och all fin och mindre fin grafiti. Jag hittade även helt plötsligt en jättebra hundrastplats dit jag ska gå med lily när hon känner sig hemma här.

Efter lunchen somnade jag ju naturligtvis igen. Så jävla typiskt! Nu kommer jag säkert inte somna inatt.


Har iallafall äntligen skickat in en massa pappersarbete till alfa (jävla kissrövar). Får se om de blir nöjda.


Jag får lite ångestkänslor av så mycket saker just nu som jag inte tar tag i utan hellre vill ignorera, blunda för och sopa under mattan. Stoppa huvudet i sanden-känslan. Gräva ner sig i en grop. Gömma sig under täcket. Ser man inte problemet så finns det väl inte? Inte sant? Kan man inte bara klippa bort, screena och strunta i det? Då borde det försvinna! Blev face:ad med en sån grej idag som jag inte alls vill ta tag i. Och kommer face:a en till på torsdag morgon. Jag anser att ju mindre jag vet, tänker på eller möter inblandade personer ju bättre är det. Så jag ska bli eremit nu så jag slipper människor. Ok, kanske inte alla människor för det hade blivit lite tråkigt och jag hade nog fått lite abstinens... Bara en selektiv del.


Ovido - Quiz & Flashcards