Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Anna - 16 oktober 2007 11:14

Hahahaha. Hon har börjat skälla. Låter skitfånigt!! Det är nog Asta som visat hur det ska gå till ;)

Av Anna - 16 oktober 2007 09:13

Inatt lyckades jag äntligen skicka in min ansökan till högskoleverket. Så nu känns det som en liten sten av många lättat. Väldigt skönt! Jag blir bättre och bättre på att beta av "måsten"!

Så om allt går enligt planerna nu så kommer jag att läsa Utställningsdesign till våren. Och naturligtvis fortsätta jobba på Ting och Bonti. Känns bra i kroppen när jag tänker på det.


Lily är igång och stimmar här. Hon hade massa besökare igårkväll och tyckte det var fantastiskt trevligt. Dennie, Pyret och Hansing kom för att hälsa på den lilla saken och Hansing föll som en fura. Tror Lily har hittat ett fan för livet där.

Sen kom Staffan och Asta också förbi och busade som tusan. Jag har allt en förståndig vovve. När de busat en massa och Lily blev trött så gick hon på eget initiativ till sin säng för att nanna. Duktig bebis.


Jag fick hemodlad chili av Staffan igår. Nu måste jag fundera ut vad jag ska laga för mat idag så jag kan använda den... (Jag är ju ingen mästerkock. Har helt enkelt inget intresse, så det tar en stund att inspirera mig.)

Ovido - Quiz & Flashcards