Alla inlägg den 25 september 2008

Av Anna - 25 september 2008 13:31

Snabbinlägg i städ och tvättpausen. Nu ska det bli ordning på hemmet. Här var så äckligt. Och hunden är badad och borstad för att minska påfyllnaden av hår i hörnor och vrår.


Nattljusolja och zinkkapslar inhandlade. Nu ska jag bara vänta och se om jag märker skillnad...


Har varit på mitt första bikramyoga pass också. Det var en underlig upplevelse, där jag brottades mot kopiösa mängder svett, lite cellskräck, liten aning av panik och en smula illamående. Överväldigande. Men jag har hört att det är så i början. Gällde verkligen att jag var fokuserad och lyssnade på mig själv för att inte panika. Ska ge det ett par gånger till innan jag bestämmer mig för om just denna typen av yoga är för mig... Men instruktören i sina små kalsonger och stora tatueringar var het ;)


Jag känner verkligen att 2008 är året av personlig utveckling och feelgood för lilla A. 

Ovido - Quiz & Flashcards