Alla inlägg den 10 september 2008

;)

Av Anna - 10 september 2008 20:56

Jag ska på kalas om en månad. Och jag har bästa lilla minigåvan som jag har sparat på i över fyra månader nu! Såddesså.

Av Anna - 10 september 2008 19:57

Jag måste köpa mer leopard. Kom åter igen på det när jag läste babsans blogg. Jag har ett par skitfina leopardtights i mörkgrått och ett stort leopardmönstrat armband på klarröd botten som jag älskar. Jag måste inhandla mer. Så om inte babseliten tänker inhandla den söta lilla färgglada koftan så måste jag nog ta en tur och spana på den. För vi kan ju inte riskera att dyka upp som identiska tvillingar.


För övrigt så har jag planerat in två stockholmsvisiter under oktober månad. Nummer ett är inrednings och designmässan Hem2008 ackompanjerad av min nya klass och så dessutom:

Nummer två som är min stockholmsbortsprungnekompis-Katja och densomluradehennedit-Mårtens inflyttningsfest. Denna inflyttningsfest medför även en weekendsemester med hotellvistelse för mig och mina favoritsyrror. Ska bli ljuvligt!!! Semester!!!

Ovido - Quiz & Flashcards