Alla inlägg den 22 september 2008

Av Anna - 22 september 2008 11:43

Måndag, och jag känner mig allmänt dassig. Har börjat få ont i handlederna igen. Ingen höjdare. Var ute på långpromenad med våfflan imorse och blev helt vansinnigt trött. Inte bra det heller. Hade tänkt börja bikramyoga idag, men vet inte hur bra det är när man känner sig hängig. Det verkar väldigt påfrestande och sätter tydligen igång rensningen ganska ordentligt vad jag förstår. Då blir jag kanske jättedålig. Men å andra sidan är det lika bra att bara komma igång...


Har börjat äta omega3 tabletter med. Ska testa om jag kan få tillbaks lite minne om jag smörjer hjärnan lite. B12 märkte jag ingen skillnad av. Och så sa min hud-dam att jag borde testa nattljusolja för att hålla hormonerna i styr. Mycket preparatprat. Jag misstänker att jag har fettsyrebrist överhuvudtaget i lilla mig.


Helgen var bra iallafall. Och min pojke är den bästa bästa i hela världen!!! <3 <3 <3


Tråkigt inlägg. Nu ska jag äta ägg. Hej.

Ovido - Quiz & Flashcards