Alla inlägg den 8 september 2008

Av Anna - 8 september 2008 21:23

Nu tänker jag stänga min blogg!!!!

Av Anna - 8 september 2008 12:10

Hundkursen i torsdags var en rejäl flopp. Jag var irriterad, hunden var olydig och myggen var på g. 140 bett räknade jag till, sen slutade jag för att jag började gråta. Kliandet har varit hysteriskt och jag har behandlat mig med en härlig cocktail av salubrin, märklig thailänsk allergikräm, allergitabletter och is. Nu börjar det bli ok, men efter en del hysteriska kliattacker har jag duktigt nog kliat fram ett hav av blåmärken på mina ben. Känner mig så sexig! Jag som aldrig ALDRIG blir biten annars. Ett bett, lite kli en kvart och sen borta  igen. Nu fick jag så jag teg.


Myggbett åsido valde jag att i lördags inte klä mig i nylonstrumpbyxor utan heltäckande tights och gick på 2x30-årskalas i mina gamla hoods; Anderslöv. Bästa festen på väldigt länge. Hysteriskt kul hela kvällen och avrundades med "Nejmen mamma, hej, ringer du? VA!!! Är klockan reeeeedan fyra???"


Trött, hes och ganska sliten gjorde jag söndagsmys till hjartat igår. Perfekta slutet på en lång och förvirrande vecka. Idag har jag återhämtning och imorgon bär det av till Älmhult igen. 

Ovido - Quiz & Flashcards