Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Anna - 7 juli 2008 20:49

Och min lilla voffi snuffi var i sitt esse i kolonin i lördags. Sprang runt och svansade och gjorde sig till. Sen sov hon nästan hela söndagen den lilla stackaren. Hon blev väl helt utmattad av alla festligheter. :) Pruttan.

Av Anna - 7 juli 2008 19:51

Födelsedagen och hela helgen var perfekt. Är så nöjd! Debaserkväll i goda brudars lag var jättekul och de spelade grymt bra musik. Och lego kom också dit. Just for me! Men var såååå trött idag på jobb, alltså blev det en repris på espressochocken...


Nu har jag precis, efter en dags intensivt funderande, beställt en födelsedagspresent till den lille Lego. Pågen fyller år på torsdag. Det blev Napoleon Dynamite dvdn samt en bok om Napolen Dynamite som heter: How to Improve Your Skills So You Don't Look Like and Idiot. Kan ju vara sjukt bra att veta.

Visade sig igår nämligen att vi båda tycker den är otroligt bra och han sa i förbifarten att den skulle han köpa, hade bara inte blivit av än. Det kom jag på idag efter en stunds grubblande. Wohoo. Och jag kan skriva ut det här för han har ändå ingen aning om att jag bloggar om honom. Hähä.


Är ledig på onsdag så jag funderar på att hitta på något skoj. Kanske en utflykt eller något. Vet bara inte riktigt vart. Hrmmm... Förslag?

Ovido - Quiz & Flashcards