Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Anna - 18 juli 2008 22:31

Är så sjukt trött ikväll efter denna vecka. Jobb jobb, exikexi-häng i tisdags kväll, ledig i onsdags och passade (förutom allt tråkigt man måste hinna med) på att leka lite med barndomskompis Gurra. Trevligt trevligt. Och idag har jag varit på min date med pinscher-josefin och hennes lilla våffla som har ett namn som vägrar fastna i min hjärna. Keja tror jag. Eller något liknande. Något på K iallafall... Josefin är jätte trevlig. Lite yngre än vad jag trodde och jag var visst äldre än vad hon trott (fast det är jag van att höra). Men hon är otroligt lätt att prata och umgås med. Vi hade väldigt kul och hundarna lekte och stimmade som tusan. Så vi ska datea mer haha.


Imorgon är det poolparty i hörby. Muy bien. Fan va jag hunnit och hinner mycket denna vecka. Vad jag inte hunnit göra är att träffa min lille man dock. Han har haft vrålmycket med skolan att göra på kvällarna och jag har ju jobbat på dagarna. Så vi har bara pratat en massa telefon. Åh jag saknar honom. Nu är han borta hela helgen. Och jag ska ju också bort. Men söndag! Jag håller tummarna! :) Vill pussa på!!!

Ovido - Quiz & Flashcards