Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Anna - 10 juli 2008 21:09

Min far ska bygga en hundgård åt Lily-Puh. Så min undran är nu om och isåfall vilka regler som gäller för sånna. För jag antar att det finns regler. Eller åtminstone restriktioner. Jag vet att det förmodligen bara är att googla det och så hittar jag säkert mitt svar, men jag är lite lat idag och tänkte att om någon som läser detta vet så kanske de kan tipsa mig. (Hint hint Catrin ;) Har för mig att taxfarbröderna hade en liten gård.)


Av Anna - 10 juli 2008 19:59

Idag fyller Lego år. Och jag har skickat grattispåfödelsedagen sms med jämna mellanrum hela dagen. Haha. Stör-anna.


Och nu tänkte jag snart ringa och sjunga:


Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa e de för dag idag?

E de en vanlig dag?

Nä de e ingen vanlig dag för det är legos födelsedag hurra hurra HURRAAAA!!!

Av Anna - 10 juli 2008 19:50

Jag träffade mitt ex igår. Hemma hos Åsa. Jag var inte beredd på det och han var definitivt inte beredd på det. Tror jag chockade honom kraftigt när han stegade in i köket och såg mig. Han spärrade upp ögonen lite och kunde bara klämma ur sig ett tyst "hej". Sen gick han ut igen. Haha. Men hans hund blev iallfall överlycklig av att se mig. Trodde för en sekund att hon skulle slicka sönder mig till småbitar. Kärlek!


Det kändes inte ett skit att se honom.

Ovido - Quiz & Flashcards