Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Anna - 16 juli 2008 00:55

Jag känner att min blogg har blivit lite fattig på sista tiden. Ska försöka bättra mig. Det är bara det att jag har så mycket att göra för tillfället så jag hinner knappt med mig själv. Mellan Jobb, valpen, kolonin och mitt begär för legotid så finns det inte kvar så mycket anna tid. Men jag måste ta mig tid till anna tid så jag inte glömmer bort allt viktigt och blir uppslukad totalt. För då kommer bubblan kanske smälla mig rakt upp i ansiktet.

Jag ska iallfall jobba på att låta bli att oroa mig och bara njuta av att vara lycklig. 

Av Anna - 16 juli 2008 00:00

Jag har fått mitt nya preliminära schema för utbildningen. Och det låter som det ska bli riktigt jävla (pardon my french) kul!!! 1a september bär det av. Virgine voyage till Älmhult.


För övrigt har jag förutom jobb varit på hundäventyr med exikexi och även bokat date med josefin på fredag. Ska bli skitkul. Jag är nästan lite nervös. Som att gå på date på riktigt haha. Det är vansinnigt kul att lära känna nya människor!


Imorgon är jag ledig! Wohooo. 

Ovido - Quiz & Flashcards