Direktlänk till inlägg 7 juli 2008

Napoleon

Av Anna - 7 juli 2008 19:51

Födelsedagen och hela helgen var perfekt. Är så nöjd! Debaserkväll i goda brudars lag var jättekul och de spelade grymt bra musik. Och lego kom också dit. Just for me! Men var såååå trött idag på jobb, alltså blev det en repris på espressochocken...


Nu har jag precis, efter en dags intensivt funderande, beställt en födelsedagspresent till den lille Lego. Pågen fyller år på torsdag. Det blev Napoleon Dynamite dvdn samt en bok om Napolen Dynamite som heter: How to Improve Your Skills So You Don't Look Like and Idiot. Kan ju vara sjukt bra att veta.

Visade sig igår nämligen att vi båda tycker den är otroligt bra och han sa i förbifarten att den skulle han köpa, hade bara inte blivit av än. Det kom jag på idag efter en stunds grubblande. Wohoo. Och jag kan skriva ut det här för han har ändå ingen aning om att jag bloggar om honom. Hähä.


Är ledig på onsdag så jag funderar på att hitta på något skoj. Kanske en utflykt eller något. Vet bara inte riktigt vart. Hrmmm... Förslag?

 
 
Ingen bild

skånetösen

7 juli 2008 21:22

va kul det är o komma på en riktigt bra present...man känner sig så nöjd med sig själv!
va kul att du hade en lyckad födelsedag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ide

Av Anna - 29 december 2008 10:45

Den här bloggen verkar inte funka så bra längre. Den har helt enkelt fyllt sitt syfte för mig och jag har tröttnat. Får se om den återuppstår i samma eller ny skepnad någon gång i framtiden. Men just nu får den vila. Adios ...

Av Anna - 9 november 2008 16:13

Jaha, lika bra att pausa lite då. Har rännt runt i mitt hem hela långa dagen och ställt iordning och fotograferat för ett bildreportage vi ska göra till skolan. Jag har rätt fint här i röran ändå, trots att det finns en del byten att göra när det nu ...

#1

Av Anna - 7 november 2008 23:13

Det bästa jag vet är tuttifrutti och svarta katten. Och så daniel....

Av Anna - 4 november 2008 21:51

jag ska se dave till sommaren!! Wohooooo!! My husband to be. Men han vet det inte än... Och bästa töserna ska jag ha med mig. Kommer bli en toppenkväll... om ett halvår. ...

Av Anna - 29 oktober 2008 11:10

Hittade idag hemsidan till en ursöt leksaksbutik som låg mittemot vårt hotell i stockholm. Sådär på småtimmarna efter ett antal flaskor vin på tåget samt hotellrummet och sedan fortsättning i hotellbaren fick jag det till att butiken hette Jose+Ines....

Ovido - Quiz & Flashcards