Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Anna - 3 juli 2008 22:15

Jag sov inte så mycket som jag borde inatt vilket resulterade i att jag någon gång efter lunch höll på att somna stående i butiken. Efter fyra snabba dubbla espresso var dock mina ögon stora som tefat och jag blev plötsligt sjukt effektivt. Nackdelen var att jag nog stirrade lite galet på kunderna som kom in...

Av Anna - 3 juli 2008 21:21

Jag har fått ett blåmärke. I handflatan. Det är nog första gången för mig. Bonk sa det, hann inte ens se vad jag slog mig på, och sedan började blodet sprida sig under huden. Som en alienattack. Jag fick lite panik. Och det gör fortfarande lite ont...


Mina bossar är nog världens bästa bossar. De har, sedan de fick nyheten om att jag kommit in på skola, pratat sig samman och bestämt att de aldrig vill bli av med mig. Så därför har de tydligen börjat diskutera möjligheten om att efter min utbildning skapa ytterligare en tjänst som inredare i företaget så jag ska vilja jobba kvar. Fram till dess ska jag fortsätta jobba parallellt med pluggandet. De har visst stora planer för mig. Och de tror på min kunskap och förmåga. Känns underbart att veta.


Min underbart snälla moder håller just nu på att baka muffins till mitt kalas på lördag. Jag är värdelös på att baka, så hon tog självmant på sig rollen som konditor för att slippa "köbekagor", vilket annars är min specialité! Hon har förutom muffins även bakat kanelsnäckor och har sedan fått för sig att göra en tårta. För inte kan man väl ha kalas utan tårta? Lilla mor, du är då för go.

Ovido - Quiz & Flashcards