Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Anna - 8 juni 2008 17:46

Jag blev inte kidnappad av lego ;) Däremot har jag haft några fantastiskt trevliga dagar. Han tog mig till en liten mysig ladyochluffsen restaurang här i stan. Nästan lite för bra för lilla A som är rädd för dejt-dejter. Men han är ju så underbart fantastisk så det blev superbra. Och efter det har jag försökt se så mycket av honom som jag någonsin kunnat :) Glaaaaaaa´.


Har förutom lego i dagarna även hunnit med lite parkhäng med favvokompisgabriel som jag tyvärr ser aldeles för lite av, studsande med di små ungajevlarna på jättestudsmattan i mammas trädgård och så en kusins 25-årsfest på landet. Och jobba däremellan naturligtvis.  


Ikväll får jag inte se honom dock. Har iofs redan fått min dos, men det räcker inte. Ja vill ha meeeeeeeeer.  


Nu ska jag på picknick med babbs, anna och så voffisarna. Hejsålong 



Ovido - Quiz & Flashcards