Direktlänk till inlägg 17 augusti 2008

söndagsutflyktingar

Av Anna - 17 augusti 2008 21:24

Har just kommit hem från en dag av tandemcyklande och pickenickande på ven med bästa Evan. Väldans dålig uppslutning i år till den årliga ven-utflykten men å andera sidan klarade eva och jag excellent av det på egen hand. Eva och jag brukar vara excellenta på egen hand. Som när vi åkte på "kärleksresa" till göteborg, bodde på hotell i rum med dubbelsäng och sen avslutade weekenden ute i göteborgs skärgård. Vansinnigt rolig helg. Förutom detta festade vi även en massa på kalasturnén och Chalmers-efterfest där Dregen och Amir (En av mina blivande makar, fast han vet inte om det än) spelade skivor och vi dansade oss svettiga.

Summan av kardemumman: Vi hade skitmysigt idag.


Dagens dåliga samvete: Idag fyller valpen ett år och hon har varit passad hos mor och far sedan igårkväll. Så jag har inte fått pussa på henne. Ska överrösa henne med leverpastej imorgon och sjunga för henne. Saknar pluttan så jag kan dö. Här är så tomt!!!


Dagens bästa: Fick nybakade bullar imorse av min sjukt söta, snygga och sexiga lego-boy. Lyx!


Dagens flottighet: Cyklade ner till festivalen efter hemkomsten och köpte langos. Nu mår jag mest illa. Typiskt. 

 
 
Ingen bild

skånetösen

18 augusti 2008 20:04

du langos, jag pizza...urk aldrig mer...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ide

Av Anna - 29 december 2008 10:45

Den här bloggen verkar inte funka så bra längre. Den har helt enkelt fyllt sitt syfte för mig och jag har tröttnat. Får se om den återuppstår i samma eller ny skepnad någon gång i framtiden. Men just nu får den vila. Adios ...

Av Anna - 9 november 2008 16:13

Jaha, lika bra att pausa lite då. Har rännt runt i mitt hem hela långa dagen och ställt iordning och fotograferat för ett bildreportage vi ska göra till skolan. Jag har rätt fint här i röran ändå, trots att det finns en del byten att göra när det nu ...

#1

Av Anna - 7 november 2008 23:13

Det bästa jag vet är tuttifrutti och svarta katten. Och så daniel....

Av Anna - 4 november 2008 21:51

jag ska se dave till sommaren!! Wohooooo!! My husband to be. Men han vet det inte än... Och bästa töserna ska jag ha med mig. Kommer bli en toppenkväll... om ett halvår. ...

Av Anna - 29 oktober 2008 11:10

Hittade idag hemsidan till en ursöt leksaksbutik som låg mittemot vårt hotell i stockholm. Sådär på småtimmarna efter ett antal flaskor vin på tåget samt hotellrummet och sedan fortsättning i hotellbaren fick jag det till att butiken hette Jose+Ines....

Ovido - Quiz & Flashcards