Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Anna - 14 augusti 2008 20:59

Idag fick vi samtal att vi blivit framflyttade i hundkursen med start ikväll. Stress stress, men med lite omändringar så blev det hål i dagens schema och vi kunda ta oss ut till limhamn. Det va jättekul att börja ny kurs och tre av de andra deltagarna gick samma valpkurs som mig och lily, så vi log och nickade lite igenkännande där inne på introduktionslektionen.


Till nästa vecka ska jag lära lily en cirkuskonst. Vilken som hellst. Och jag får själv komma på hur jag ska lära in det. Hrm... vad göra. Blir lite funderande nu ikväll sen hårdträning för lilla rävarumpan :)


Muy bien dag idag alltså. Och jag hann luncha med världens bästa eva som jag saknat så mycket när hon varit i göteborg!!! Och nu är min lego påväg hit för lite samkväm. Åhh. Så bra så bra.

Ovido - Quiz & Flashcards